15 Mart 2015 Pazar


Son İstanbul ziyaretimde ''Şemsiyeli Kız'' misali yağmurlu bir günde buldum Secdus'u. Hayır! Tesadüfen keşfetmedim, hem de araya araya, sora sora buldum. 

Kadıköy'de Söğütlüçeşme'de olduğunu bilsem de o civarda sorduğum esnaf tam olarak çıkaramadı yerini! Bir kargo elemanı imdadıma yetişti de mavi boyalı, şirin dükkanı sokağın içinde buluverdim sonunda. 

Zaten kapısında ''Kitap Okuyan Kızı'' görünce bir yakınımı görmüş gibi sevindim. Çünkü takip ettiğim instagram sayfalarından öyle aşinaydım ki, artık tanışır olmuştuk kendisiyle...


Secdus'u ilk instagramda keşfettim. Renkli dünyası, farklı tasarımlı ürünleri benim gibi aksesuar meraklısı için tam bir cazibe sayfasıydı. Daha sonra Secda Hanım'ı okudum basından, daha da ilgimi çekti. Belki de kendi blog adıma benzettim, keyif dükkanıma yani. Uzaktan bile olsa kendimi bulmuştum burada!

Hemen gidilecekler listeme ekledim ve yola koyuldun. Secdus İstanbul'daki ziyaret duraklarımın arasında olmalıydı!


Yüzünü gizleyerek simge olan Secda Hanım henüz gelmediği için kendisiyle tanışamadım ama onun ruhunu hemen hissettim, kendi evimde gibi rahat rahat dolaşarak hatta ikram edilen bir fincan çayın keyfiyle daha uzun kalarak bol bol fotoğraflar çektim.

Asmakatlı dükkanın bu katında workshoplar uygulandığını öğrendim. 


Mağazanın iç mekan tasarımı en az ürünleri kadar keyifliydi. Duvardaki DREAMER yazısı da hayallerinin gerçek olduğunu kanıtıydı.


Porselen ürünlere yansıtılan şirinlik ve sıcaklık ortamda da hissediliyordu.


Geçen gün okudum, adının anlamını soruyorlarmış, aslında kendi adının yakınları tarafından hitap şekliymiş! Başka bir anlamı yokmuş yani...


Ürünlerini incelerken hepsinin bir hikayesi olduğu aklıma geldi. Gerçekten marka ve tasarım konusunda kısa sürede başarı sağlamış Secda Kaşka. Eline sağlık...


Instagramda sayfası olup da bu kırmızı çaydanlığı ve renkli çinkoları görmeyen yoktur, eminim...






Bu sevimli dükkanda kendimi buldum demiştim ya, işte nostaljik bir köşe ve beni eskiye götüren plaklar. Diyorum ya; tam benlik...



Markanın simgesi haline gelen Şemsiyeli ve Hediye Paketli kız tabaklarını çekmeden olmazdı. 



Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ







Etiketler: , , , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.