9 Mart 2015 Pazartesi


Üniversite sınavına hazırlanan öğrencileri birer savaşçı olarak gördüğümü daha önce de yazmıştım.
Tam gençlik dönemlerine denk gelen bu eleme ve yerleştirme sınavlarının kişilik gelişme ve ispatlama dönemlerindeki zorluğundan bahsetmiştim...

Bu kez bu sıkıntılı dönemi yaşayanların esas sahiplerine sordum. ''Geçen sene sizler bu sınava girerken ailelerinizden neler yapılmasını istemediniz? '' diye sordum...

Ee, sınav öncesi öğrencilerin neler yapmaları gerektiğini hep anlatırız da ailelerden neler beklenir acaba? Aman pek hoşlarına gitti ve hemen döktürdüler ''LÜTFEN'' leri 

Ben de aynen sizlerle paylaşıyorum...

Tansu Çetin

1. Lütfen, yakınlarımız sınav başarısı dilemek için bizi aramasınlar. Çok geriliyoruz!

2. Lütfen, aileler sınav biter bitmez '' Kaç soru yaptın? Veya neden  o kadar yanlış çıkardın?'' diye sorgulamasınlar. Zaten halen sınavın gerginliğini yaşıyor oluyoruz!


Begüm Kahraman

3. Lütfen, tüm aile bireyleri ile birlikte sınav yerine gidilmesin. Çok daha fazla heyecan yapıyoruz !

4. Lütfen, sınavdan bir gün önce ''Erken yat, iyi beslen, dikkatli ol! '' gibi uyarılar çok fazla yapılmasın. Sınavı dünyanın sonu gibi algılıyoruz !

Oğuzhan Kaya

5. Lütfen, ''Çok çalıştın, yeter. Sen kesin kazanırsın gibi'' olumlu olduğunu düşündükleri telkinlerde bile bulunmasınlar. Daha çok sorumluluk hissediyor ve ailelerimizi hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyoruz !

Sinem Çamkíran

Pazar günü YGS sınavına girecek tüm gençlere mutlu ve verimli olacakları, kendileri için doğru meslekleri seçebilecekleri sınavın ilk aşamasında başarılar diliyorum...


Keyif Dolu Günleriniz Olsun....

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.