3 Kasım 2014 Pazartesi


Sezen Aksu'nun Kanlıca'nın orta yerinde diye başladığı gibi ben de Beşiktaş'ın orta yerinde diye başlarım bu keyifli köşk için.

Hem İstanbul'un tam ortasında hem de sükunetin göbeğinde...

Ben ziyaretimi geçen temmuz ayında yapmıştım ama daha önceki ziyaretlerim farklı mevsimlere denk gelir. Yemyeşil bahçesi, tarihi köşkün içinde yapabileceğiniz sabah kahvaltısı ile kendinizi İstanbul'un kalabalığından uzakta, ıhlamur ağaçları altında, ortancaların arasında bir farklı hissedersiniz...


Osmanlı Döneminde av sonrası padişahın sadece dinlenmek maksadıyla kullandığı bu köşkün mermerleri dönemin sadrazamı tarafından Mısır'dan getirtilmiş. İnce zevk ve ihtişam diğer saray ve köşklerden farksız, tabii. Yazın bahçesindeki kafeden, kışın ise haremlik bölümündeki restorandan faydalanabilirsiniz. Sonbaharda  ise çok daha nostaljik ve keyifli olacağını düşünüyorum...






Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

2 yorum:

  1. Ben de çok severim Petek'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz nasıl da benzeriz Sinem'cim.Teşekkürler...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.