21 Kasım 2014 Cuma


Eminönü'nden Sirkeci'nin tarihi sokaklarına doğru yol alırken gözümüz saatte idi. Çünkü; 1.30'da orada olmalıydık. Uzun zamandır beklenen tanışma ve buluşma gerçekleşecekti. Kim ile? Can Oba ile...Evet, tam 1.5 ay öncesinden rezervasyon yaptırabilmiştik hem de İzmir'den...

O gün erkenden varmıştık İstanbul'un en eski, en kalabalık meydanına, Mısır Çarşı ile Yeni Cami'nin kavuştuğu noktaya. ''E hemen gitsek olmaz mı?'' dedim? Yok, olmazmış, yemek servisi 1.30'dan önce başlamazmış. Can Bey, itina ile hazırladığı menülerini oluşturmak için bizzat kendisinin yaptığı mutfak alışverişinden sonra yine kendisi mutfağa girer, Michelin yıldızlı hünerli elleri ile hazırlarmış günün yemeklerini...

                    

Peki Can Oba'yı ben neden anlatıyorum? Neden paylaşıyorum sizlerle?

Herşeyden önce mutfak ve yemek konusunda tam bir sihirbaz diyebilirim. Evet; sadece usta demeyeceğim ona, yurtdışında almış olduğu eğitimlerini, başarısını gözardı edemem ancak; sadece yemekleri için çok lezzetli ve başarılıydı dersem, sanki sunum konusunda yaratıcılığını, farklılığını gölgelemiş olurum gibi geldi bana...

''Sunum herşeydir, sunum sanattır'' diyen ben, her bir tabakta şölen yaşadım adeta.

8 masadan fazla masası olmayan Can Oba'da elinize alıp, sipariş vereceğiniz standart bir menüsü yok. Aklınızda olsun!

Can Bey, yanınıza geliyor o gün mutfakta neler var sayıyor size. Zaten olanlar da kendisine ait, yani; imzası olmuş özel menüler diyebilirim.

Emin olun ki; ya her saydığı yemeği tatmak isteyecek ve midenizde yer bulamayacaksınız ya da tadamadıklarınız da aklınız kalarak kalkacaksınız masadan.

Sohbet arası kendisinin Habertürk'te yayınlanacak yemek programından bahsetti. ''Farklı olacak, alışılagelmiş olmayacak!'' dedi.



Kendisi gibi ekibi de çok güleryüzlü ve samimi Can Bey'in.


Sunum şöleni yaşatan Can Oba'ya  '' Ellerinize sağlık, en kısa zamanda TV programında sizi görmek üzere...'' diyerek ayrılıyoruz restorandan.


Adres: Hocapaşa Mah. Hocapaşa Sok. No:19 Sirkeci/İst.
Tel     : 0212 522 12 15
             0532 169 12 42













Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ








Etiketler: , , , , , , ,

2 yorum:

  1. Harika görünüyor her şey! İstanbul'a ilk gidişimde bulmalıyım burayı. Paylaşım için çok teşekkürler Petek Hanım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunum ve lezzetin farklı olduğu bir mekan...Ben teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.