12 Kasım 2014 Çarşamba


Bu dükkanın adını ilk kez İnstagramda gördüm. Belki de kendi blog adıma benzettim ve hemen takibe aldım. Sonra anladım ki, benim can dostlarım ile ilgili bir yer burası. Yani onlar için neşeli ürünlerin satışını yapan, mutlu hayvanlar kadar mutlu bizler için de hizmet veren sevimli bir dünya. Benim dükkanım gibi sanal olanından değil, gerçeğinden yani...


Daha sonra ilk İstanbul ziyaretimde Bağdat Caddesi'nde bulunan bu dükkanı aradım ve buldum. Öyle çekici bir yer ki, zaten içeri girmeden duramazsınız. Mutlu Hayvanlar Dükkanı diye aramayın, adı BİMAMMA...

                     
Farklı meslek dalları ile uğraşan üç arkadaş biraraya gelerek hayvan sevgilerini hayalleri ile birleştirmişler ve burayı can dostlarının hizmetine sunmuşlar. Son derece sıcakkanlı olan MUTLU HAYVANLAR DÜKKANI sahipleri enerjilerini size de geçiriyorlar. Hatta Sinem Hanım ile sohbet ederken bir fincan kahve teklifi ile bir fincan keyif de içebiliyorsunuz beraberinde...

                               
Kıyafetten, oyuncağa, banyo aksesuarlarından, bakım ürünlerine kadar her türlü yerli yabancı ürüne ulaşmak mümkün burada. Yakında internet satışları da başlayacakmış...


Bunlar kahve çekirdekleri değil, dostların mamaları :)


Keşke Michael da yanımda olsaydı diyerek iç geçirdim,tabii. 




Yolunuz düşerse; İstanbul Erenköy'de Nurettin Ali Berkol Sokağı'na bir uğrayın derim.

Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ



Etiketler: , , , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.