31 Mayıs 2014 Cumartesi


Kahve keyfinin benim blogumun keyif sayfalarının başında olduğu malum. Çünkü; onun benim hayatımda önemli bir yeri var. O mola demek, o sohbet demek, o bazen de dalıp gittiğim diyarlar demek...Yani kara sevdam o benim!

Ee o zaman da ona yakışır bir sunum gerekir! Hatta ritüeller gerekir! Bayılırım, hiç de üşenmem! Sabah akşam birer tane tamam! Bu ne demek? Bana da renkli renkli fincanlarımla, oyuncak gibi oynamak demek. Yani oyun saatim geldi demek! 

İşte İnstagramda dostlarımla paylaştığım ikram örneklerimden bir derleme eşliğinde size minik bilgiler vereyim......

Kokusuyla size eşlik eden bir içicektir o...


'' Şeytan kadar kara, cehennem kadar sıcak, melek kadar saf, aşk kadar da tatlı '' demişlerdir onun için...
'

Okunuşunu  Etiyopya'nın ''Kaffa'' yöresinden almıştır.


Dünyada petrolden sonra en önemli ticari malzeme olduğunu biliyor musunuz?


Kahvenin doğada yetişen birçok türü vardır.


En çok tüketilen türleri ise ''Arabica'' ve ''Robusta'' türleridir.


İlk kahve, 1706 senesinde Amsterdam Belediye Başkanına hediye olarak gönderilmiş.





Bol Köpüklü, Keyif  Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Kaynak:Google





Etiketler: , , , , , , , ,

12 yorum:

  1. Petek Hanım merhaba, nekadar zevklisiniz... bayıldım blogunuzaa... G+ da paylaştım. Takipteyim sizi... Bende bekleriö bloguma yeniyim ama yorum ve görüşleriniz ile mutlu olurum... paylaşımlarınız ıcın tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Leman Hanım teşekkür ederim. Hoşgeldiniz ozaman! Hayırlı olsun blogunuz, uğruyorum hemen!

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel sunumlar bunlar, ben de çok severim kahveyi, bir çok çeşitini severim ama bu ritülleriyle, yanında lokumuyla, çikolatasıyla, sohbetiyle Türk kahvesi favorim elbet. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Hanım çayı da kahveyi de çok severim. İKİSİNİN DE motivasyon gücü var, inanırım..Ama ritüellerini pek severim sizin gibi..Teşekkür ederim...

      Sil
  4. Kahve demek paylaşmak demek acıyı hüznü mutluluğu neşeyi. Ama dost olanla, güvenilenle, sevilen ve değer verilenle.. kahve keyfin daim olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte böyle bir etkisi var, güçlü bir motivasyonu var kahvenin. örneğin şu anda elimde sabah kahvem ve juliet karşımda! teşekkürler.

      Sil
  5. Selam. :)
    Kahve sever olarak bayıldım fotoğraflarda ki fincanlara ve sunumlara :)
    Keyifli kahveler eşliğinde keyifli sohbetlerin olsun.
    İyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  6. Kahve seven fincan sever de oluyor herhalde. Bayılıyorum...Çok teşekkür ederim. Sizin de keyifli kahve saatleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  7. Bak canısı babam benden kahveyi nasıl isterdi; ehlikeyfin keyfini kim tazeler, taze elden taze pişmiş kahve tazeler 😉 heryerde kahve içmem, herkesle de içmem. Kahve dostla dostane sohbetle güzel. İkisi de yoksa üşenmem en okkalısından kendim için yapar içerim. Saatini kaçırmam, o bana ben ona eşlik ederim. Böyledir bizim kahveyle sevdamız. Bilmem anlatabildim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mola'cım hem de ne güzel anlatmışsın! Sevda işte bu! Sevdamız daim olsun. Tesekkür ederim

      Sil
  8. Keyifli bir koleksiyonersin. Ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.