8 Mayıs 2014 Perşembe


Yaratıcı olan insanların özellikleri incelendiği  zaman ortaya çıkan sonuçlar oldukça ilgimi çekti benim. Yaratıcılığın ayrı bir meziyet ve özel bir kabiliyet olduğu düşünürüm. Ancak sonuçlara bakarsanız, çok da farklı özelliklere sahip oldukları kanısına kapılamadım, açıkçası! Ben de sizinle paylaşayım dedim. Bakın bakalım siz de yaratıcı birisi misiniz?


YARATICI İNSANLARIN ÖZELLİKLERİ

- Çok çabuk sıkılırlar

-  Risk almayı severler

- Sıradışı davranırlar

- Kalplerinin sesine kulak verirler

- Çok hata yaparlar

- Kurallardan nefret ederler

- Bağımsız hareket ederler

- Fikirlerini sürekli değiştirirler

- Farklı olmaya odaklıdırlar

- Hayalleri büyüktür

İşte böyle olurmuş yaratıcı insanlar. Ya siz?


Keyif Dolu günleriniz Olsun

Petek Uluğ














Etiketler: , , , , ,

15 yorum:

  1. listedekilerin %95 ine sahibim :( yaraticiyim ama kimse beni kesfetmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel, oldukça yüksek oran Ferhat! Bir gün mutlaka bu fark fark edilecektir...Teşekkürler.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Safiye'cim senin de yaratıcılığın zaten malum. Yazılarınan belli.Bayılıyorum canlılığına! Doğa aşkına, sevgine, neler çıkartıyorsun, nerelerden! Teşekkürler...

      Sil
  3. Merhaba,paylasim cok hos tskler yaratici insanlarda bunlarin hepsi mevcut cabuk sikilan sürekli fikir degistiren ve bagimsiz olmak bunlar bende var sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjini ve hareketliliğini biliyorum canım! Ve güzel ki, hayat dolusun, daha çookkk yapacakların var senin, bekliyoruzzz! Tesekkürler...

      Sil
  4. 1-2-4-7-10 tam anlamıyla ben. Söylenenin aksine çok kuralcıyımdır yol boş olsa da kırmızıda asla geçmem :)) Hata yapmaktan nefret ederim ve çok dikkatliyimdir haliyle hata sayım oldukça azdır.
    Demek ki bu durumda çok da yaratıcı biri değilim :))

    YanıtlaSil
  5. Sen tam bir mükemmelliyetçi ve kontrollü harika birisin ve iyi ki seni burada da olsa tanımışım! Sevgiler, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim o senin güzel bakışın :)) Burada başlayan dostluğumuz dilerim uzun süre devam eder karşılıklı görüşüp sohbet etme şansımız olur. Sevgiler..

      Sil
  6. Bilemedim ki ben şimdi, yarı yarıya galiba, az yaratıcı mıyım neyim :))
    Kalp sesine kulak vermek % 100 ;)
    Sevgiler Petekçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'cim senin yaratıcılığından şüphe duyulur mu hiç? Bence tam tam.Teşekkürler, sevgilerimle...

      Sil
  7. Hayallerim buyuk degil, cok hata yapmam, gencligimde cok hoyratca harcamisim hatalarimi:)) (ama ukalaliligimdan bir dirhem eksilmemis:))
    Ama ben hic yaratici degilim. Bende farkli ozellikler beklemistim, sukutu hayale ugradim :)

    YanıtlaSil
  8. Aslında ne güzel dikimle, kıyafetler ortaya çıkarıyorsunuz.Siz tam bir yaratıcı olmalısınız! Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Büyük çoğunluğu bana uymamakla birlikte tam yukarıdaki yazılanlara uyan böyle yaratıcı insan tanıdığım biri var ve ben buna sadece fikir yaratıcısı diyorum. uygulamaya geçince aynen yazılanlar gibi çabuk sıkılan, işin angarya kısmını yapmamak için kestirmeden giden, böylece bol bol hata yapan.

    Bence yaratıcı insan yeni fikirlere açık,
    doymak bilmez bir meraklı,
    herkesin baktığına bakan ama herkesten farklı gören,
    örneğin basit bir düğmeden yola çıkıp o düğmelere yakışacak bir elbise tasarlayan, bir dondurma çubuğundan bir abajur tasarlayan gibi.
    Evinin içini sürekli bu günü gelince bir şeye lazım olabilir düşüncesi ile ıvır zıvırla doldurma cesareti taşıyan.
    Yere düşmüş bir cam boncuk için halıda keşfe çıkacak kadar inatçı, sabırlı biri. Öğrenmeye açık, tasarladığı her ne olursa olsun hiç bir zaman en mükemmeli olmadığını düşünen ve her ayrıntısını tam hesaplayarak (hatta bazen aşırıya kaçıp yanındakileri öfff dedirtebilir) yapan. Tam bir sanatçı edası ile yapılmış eser ortaya koyabilen. Bağımsız çalışmayı çok seven, tasarlarken yüreğinin götürdüğü yere korkusuzca gidendir. Hatta bazen sonuç hayal kırıklığı olsa bile yeniden deneme cesareti hep taze olan biri. Yani kısaca :))))))) ben...

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel özetlemişsiniz! Ne güzel de tanımlamışsınız kendinizi! Yaratıcılığınızın sizi zenginleştirdiğine eminim...Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.