4 Nisan 2014 Cuma


Ruhun detokslanması yani arınması nasıl huzur verirse insana, evlerimizin arınma merkezi olarak kabul ettiğim banyolar da öyle huzur vermelidir diye düşünürüm.  


Bazen evin en gözden çıkarılan köşesidir. Hani yani amacı, işlevi bellidir ya !


Ancak ben derim ki '' Kenarına bak bezini al...'' misali evimizin banyo ve düzeni kimliğimizdir. Banyolarımıza da şanımızın yürüdüğü, dekoratif ve sosyal zevkimizin sunumunu yaptığımız salonlarımız kadar değer vermeliyiz...


İyi ki son yıllarda gerek mimari gelişmeler gerekse tasarımlar iade-i itibar yapmaya başladı banyolara...

Artık salon mekanlarına sağlanan her türlü detayı, dinlenme koltuklarının bile sığabileceği şık tasarımlı banyolarda görmek mümkün...


Banyolarda pratik kullanımı ve düzeni sağlayacak çeşit çeşit seçenekler de mevcut. Sepetler, kavanozlar, porselen çanaklar, süslü saksılar hem şıklık hem kolaylık sağlıyor...





Özellikle benim gibi mum, çiçek ve koku meraklısı iseniz; serpiştirin banyonuza bunlardan ve uygun renkteki havlular ile de süsleyiverin.





Örneğin; benim banyomda yardımcı bir kızım bile var !


Bunlar da diğer yardımcılarım...






Keyif  Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , ,

11 yorum:

  1. banyo harika.Kız arkadaşım da banyosunu yeniletiyor,sanırım ustalarla ilgili aksiyonlu bir hikayeyi anlatacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bu tadilat hikayeleri ilginçtir. Bekliyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Yorucu bir iş gününden sonra yenilenmenin yolu bizim evde banyodan geçer, evde mutfaktan sonra tadilatı için en çok masraf yaptığım yer oldu ama kesinlikle değiyor. Mumları yakıp hafif bir müzik eşliğinde ılık bir banyonun etkisi muhteşem! Balkonuna hayran kalmıştım Petek'cim ama banyona da bayıldım. Yaşama sanatını bilenlerdensin!

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarin çok olduğu bir ev bizimki o yuzden fazla aksesuar kullanamiyorum ama bende bunu duvar karolariyla ve renklerle kapattim ..Ev insanin ruhunun huzyUr buldugu yer olmali her zamanki gibi keyifle okudum guzel yazini ..tesekkurler..

    YanıtlaSil
  5. Evet çok doğru huzur bulduğu ferah,bir yer olmalı.NE GÜZEL AKSESUARLARA İLE HAREKETLENMİŞTİR İŞTE! Teşekkürler ziyaretin için GÜL MUTFAĞIM...

    YanıtlaSil
  6. Ne de güzel anlatmışsın Petekcim ellerine sağlık. Ben de banyonun hep sadece beden için değil suyla birlikte ruhun da arınma yeri olduğuna inanırım. En ideal yerlerden biridir tüm negatifliklerden, sıkıntı ve stresten kurtulmak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam işte Juliette tam ne demek istediğimi yazmışsın.Stresten uzaklaşmak yeri, Çok doğru.Öpüyorum seni...Ha bu arada güzel kalbin gibi ruhunda negatiften uzak dursun...

      Sil
  7. blog tasarımın çok hoş. çok sevdim ben :) yardımcı kızın da pek bi tatlı yahu :))

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin E...Öncelikle teşekkür ederim. Veee benim kızlarım meşhurdur, pek iyidirler...

    YanıtlaSil
  9. benimde bugün aklımda geçti Petek. Evin her yerini fotoğrafladım ama banyomu neredeyse hiç çekmemişim. Oysa oraya da o kadar özenirim ki. Yakında bununla ilgili bir post yapayım, ilham verdin. Senin banyonda çok güzelmiş ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi zevki ve inceliği her detayda gizli biri için banyolar da eminim ki çok önemlidir. Bekliyorum postunu canım...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.