5 Kasım 2013 Salı

                            

Dekor perisi ilk yazımda ünlülerin evlerine gitmiş ve minik bir gezinti yapmıştı. Uzun zamandır da uğramamıştı bloguma. Gelir gelmez, yolladım ''Bak bakalım dedim, ne görebilirsen getir bana! '' Hatta bu kez, yurt dışına çıkmış Sibel Can'ın Cote d'Azur'daki evini bile bulmuş perim...

Ancak; kim nerede yaşarsa yaşasın Francis Sultana'nın dediği gibi ''Mutlu ve huzurlu bir ev yaratmanın püf noktası, içinde sevdiğiniz şeyleri barındırmaktan geçer.'' Dekor Perim sizin evlerinize de mutluluk ve huzur getirsin.

                         


                               Ece Sükan'ın Emirgan'daki evi





  Hale Soygazi'nin Ayaspaşa'daki evi




                              Ivana Sert'in Levent'deki evi




                            Çalıkuşu Fahriye Evcen'in İstinyede'ki evi





                               Sinem Kobal'ın Ataşehir'deki evi




                                      Teşekkürler dekor perisi



Kaynak: InstyleHome

                        
                               Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ


Etiketler: , , , , ,

4 yorum:

  1. Sibel Can'ın evi ev ise benimki ne? benim ki ev ise Sibel Can'ın kisi ne? Ay kafam karıştı.
    soluksuz okudum, tıkandım:)
    Sevgiler Petekcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel Hanım bu hoş yorumunuz ile beni güldürdünüz, bu saatte. Siz de hep gülün ve keyifte kalın.Sizin o ince zevkli eviniz de benim dekor perimin uğrayacağı evlerdendir...Teşekkürler, ziyaretiniz için ve paylaşımlarınız için...

      Sil
  2. Dekor perisi ne iyi etmiş de gezmiş ben de çok beğendim Petekcim paylaşımın harika. yalnız Sinem Kobal'ın mutfağındaki alt dolap kapaklarından ortadakinde sorun var tam oturmamış:))) bunlar hep dikkatimi çeker maalesef :))
    Emelcim beni de çok güldürdün. Ama senin evin de gayet güzel ve bir tarzı var o kadar haksızlık etme ;)

    YanıtlaSil
  3. Dikkatini çeken şey, mesleki hassasiyetindir. Senden sonra baktım, haklısın.Ama senin profesyonelliğinden. Yoksa ben yine anlamazdım.Emel Hanım için ben de aynısını düşünüyorum. Son derece karakteristik bir ev olduğunu tahmin ediyorum,görsellerinden...Teşekkürler

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.