6 Haziran 2015 Cumartesi


Kahvaltı keyfi dedim, en keyifli öğün dedim tamam. Çay, simit, peynir üçlüsü en güzeli tamam; ancak Tiffany'de  kahvaltı da fena olmazdı! Bir de yanınızda AUDREY HEPBURN varsa !


Ne güzel nostalji dolu bir filmdir ''Tiffany'de Kahvaltı''. Siyah beyaz Türk filmlerinin keyfi kadar eski Hollywood filmlerini seyretmek de mutlu eder beni. Aksiyon ve şiddetin girmediği, temasının salt sevgi olduğu zarif filmler.
                                                             
Zarif diyorum çünkü senaryoları kadar oyuncuları da zariftir. Bugünün starlarına benzemezler hiç, narindirler sanki seyrederken her an kırılıvericekler gibidirler.


                                                


           
       
    


Bu eski filmlerin DVD lerini  toplayarak bir arşiv oluşturmaya çalışıyorum. Seyrederken de '' Öyle Bir Geçer Zaman Ki '' duygusunu sahne sahne yaşıyorum !



CASABLANCA 'da Ingrid Bergman, NIAGARA'DA Marilyn Monroe, KUĞU' da Grace Kelly hem aşkın hem zerafetin yıldızlarıdırlar.

''Tiffany'de Kahvaltı'' ise Audrey Hepburn'ü keyifle seyrettiğim en favori sinema  klasiklerimdendir. Belki de adının içinde KAHVALTI olmasındandır! Bu filmin öyküsü bir romandan uyarlanmış, en iyi film müziği ve şarkı dallarında 2 oscar kazanmış.

                                            

       


Annesi bir Barones olan oyuncu ''Roma Tatili'' filmi ile de Oscar  kazandı. 



Filmde giydiği siyah CHANEL elbisesi ve inci yakası ise moda akımı yarattığı gibi kendisini de bir ikon haline getirdi.''Dar siyah bir elbise, her kadının dolabında bulunmalıdır'' sözü bu filmin armağanıdır...
                                       
                                              
Keyif dolu günleriniz olsun...

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.