23 Mart 2016 Çarşamba


Blogumda şahsa özel bir yazı yazmamıştım daha önce. Hele Ali Ağaoğlu için yazı yazacağımı hiç düşünmezdim ta ki kendisi bugün bir espri yapasaya kadar!
Bu yazı senin şerefine Ağaoğlu!
1. Ali Ağaoğlu'nun Avukatlarının dikkatine!
Kendisine ORTANCA hanımının olamayacağını söyleyiverin lütfen, zira Türkiye Cumhuriyeti'nde TEK EŞLİLİK vardır ve 1926 yılından beri yürürlüktedir! Bu durumun Türk Medeni Kanunu esaslarına göre de suç teşkil ettiğini hatırlatıverin!
2. Ali Ağaoğlu'nun Danışmanlarının dikkatine!
Kendisine KIRMIZI KARANFİLİN anlamını öğretiverin lütfen! Ölüm ve yas için kullanılan kırmızı karanfil ölen kişiye duyulan sevgi, özlem demektir. Yoksa; orkideleri de yığsan bir anlamı yoktur. Yani o gün o gülleri boşuna bırakmıştır!
3. Ali Ağaoğlu'nun Muhasebecilerinin dikkatine!
Kendisine paranın ve zenginliğin matematiksel ve kavramsal anlam farklılıklarını örneklerle anlatıverin lütfen! Yok koskoca işadamı anlamaz mı demeyin. Yine de anlamazsa yakın zaman önce hayatını kaybeden iş adamı Mustafa Koç'un hayatından açıklamalı örnekler verin!
4. Ali Ağaoğlu'nun Vicdanının dikkatine!
İstiklal Caddesi Cadde-İ Kebir olduğu günlerden beri tarihin en nostaljik caddelerinden biridir evet! Lakin; bugün için daha 4 gün önce terörün, ölümün, acının, korkunun yaşandığı, insanlığın utandığı, Asya Bebeğin yaşam mücadelesine girdiği bir caddenin adıdır.
Bunu da naçizane ben yazıvereyim dedim.
Yanında oturan beylerden isteyecektim bunları ama söylediklerine pek güldüklerini görünce UTANDIM isteyemedim!

Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , ,

10 yorum:

  1. Dün facebook'ta da yazmıştım Petek hocam,artık ne ölüye saygı var,ne acıya..Varsa yoksa para,herşey para bazıları için. Adam çıkıp utanmadan "ortanca hanım" diyebiliyor, utanmadan " fakir gibi karanfil bırakmadım,gül bıraktım " diyebiliyor.. Keşke hiç gitmeseydin,hiç bırakmasaydın o gülü,anlamını bilmiyorsun madem ne işin var ki orada ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ceren'cim. Keşke bunları yazmamıza gerek kalmasa , çok sağol güzel yorumun için.

      Sil
  2. Yüreğinize , kaleminize sağlık ...
    Utanma kavramını da biri anlatıverse çok memnun olacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederi. İşte o duygu ne yazılarak ne de konuşarak anlaşılabiliyor, o doğuştan gelen bir özellik, :( Sevgiler

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ben de nacizane bir söz ekleyeyim; ne demişler "Abdal ata binince bey oldum sanır, şalgam aşa girince yağ oldum sanır."

    YanıtlaSil
  4. Petek hanım blogunuzu yeni gördüm yazınızda ne güzel anlatmışsınız paralı olmakla adam olmak farklı anlamlar ifade ettiği için kişilerin anlatımlarına durumlarına göre değişiyor demek ki mutlu kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için, çok haklısınız.

      Sil
  5. Cahillik zor zanaat :)
    Ben ilk okudugumda karanfilden cok, ortanca hanima takilmistim. Sonra genelini ele alinca, bildigi kadar konusmus dedim. Yazi sahane, keske birileri okutsa kendisinede!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve ziyaretini için teşekkür ederim Mevlüde Hanım.

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.